Eesti Post alustas varahommikust lehekannet Pärnus

Copy
Eesti Posti klienditeenindus ootab Pärnu elanikelt tagasisidet ja tähelepanekuid teenuse kohta.
Eesti Posti klienditeenindus ootab Pärnu elanikelt tagasisidet ja tähelepanekuid teenuse kohta. Foto: Elmo Riig

Omniva kaubamärgi all toimetav AS Eesti Post alustas täna perioodika varahommikust kannet Pärnu linnas ja selle ümbruses.

Eesti Posti juhatuse liige Kristi Unt tõdes, et ettevalmistused sujusid plaanipäraselt.

“Pärnu linnas on üle 8000 perioodikatellija ja neile jääb üldjoontes kõik samaks ehk ajaleht tuuakse nagu varemgi postkasti. Nüüd siis toovad Omniva kirjakandjad,” ütles Unt. “Meil on positiivne kogemus Viljandi linna perioodika kojukande alustamisest aprillis ja sealt saadud teadmised olid kahtlemata abiks tunduvalt suurema elanike arvu ja pindalaga Pärnu postiringide kujundamisel.”

Varahommikust perioodikakannet hakkab Pärnus nii jalgsi kui autoga tegema paarkümmend kirjakandjat, kelle seas on varem Express Postis töötanud inimesigi.

Esimestel päevadel käib postiringide “sissetöötamine” ja kirjakandjad annavad endast parima, et toimetada kõik ajalehed kiiresti ja turvaliselt tellitud aadressil.

Eesti Posti klienditeenindus ootab Pärnu elanikelt tagasisidet ja tähelepanekuid teenuse kohta. “Meie soov on pakkuda parimat teenust ja seepärast on eriti esimestel päevadel oluline, et saaksime kiirelt infot, kui juhtub, et leht ei ole jõudnud tellijani,” rõhutas Eesti Posti jaotuskeskuste Lääne piirkonna juht Dagmar Sillar. “Selleks palume helistada klienditeeninduse telefonil 661 6616 või kirjutada meilil info@omniva.ee. Toome võimalusel lehe ära samal päeval.”

Korteriühistuid, mis veel pole edastanud Eesti Postile välisukse võtit/võtmeid, saavad need tuua kas Pärnu või Riia maja postkontorisse või otse jaotuskeskusse Suur-Jõe 77, et tagada sujuv ja kiire varahommikune lehekanne.

Märksõnad

Tagasi üles