Swedbanki teenustes esineb taas häireid

Raido Keskküla
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbank.
Swedbank. Foto: Henn Soodla

Täna hommikul kella 9.30 ajal algasid Swedbanki põhiteenustes ja kanalites taas kohatised häired. Pank teeb lähiajal oma süsteemide taaskäivitamise, mille ajal võib samuti esineda kuni mitu tundi kestvaid häireid kõigis teenustes.

„Anname kohe teada, kui kõik teenused on taastunud,“ teatas Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.

Probleemid on nii kaardimaksete, sularaha väljavõtmise kui neti- ja mobiilipanga osas. Panga kõnekeskuse töös esineb samuti probleeme, need on peamiselt seotud suure kõnede sissetuleva hulgaga.

Häirete põhjuste väljaselgitamise ja lahendamisega tegeldakse aktiivselt. Swedbanki Balti panganduse IT-direktor Tarmo Pajumetsa sõnade kohaselt pole ei reedeste ega tänaste häirite taga välised tegurid, vaid pangasiseste IT-süsteemide rike. „Tegeleme aktiivselt põhjuste otsimisega, tegu on riistvaralise probleemiga, mis paraku on kordunud. Hoolimata nädalavahetusel tehtud suurtest pingutustest on täna veel mõningaid häireid,“ kommenteeris Pajumets.“Seetõttu oleme otsustanud teha süsteemide taaskäivituse. Selle ümberlülituse käigus võib mitme tunni jooksul esineda probleeme.“

„Vabandame südamest klientide ees korduvate katkestuste pärast. Võimalike kahjutaotlusega palume pöörduda panka,“ sõnas Siilviask. „Kinnitame, et hüvitame põhjendatud kahju, mis on seotud häiretega Swedbanki töös. Palume esitada avalduse pangateate vahendusel internetipangas, kõnekeskuse vahendusel või oma halduri kaudu pangas.“

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles