Tarbijakaitseamet võttis kasutusele uue, kergesti meelde jääva numbriga nõuandetelefoni 1330.
Tarbijakaitse uus lühinumber on 1330
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sel numbril helistades tasub abi otsida, kui on tarbija õigustega seotud küsimusi või soovitakse nõuandeid edasise käitumise kohta, kui ostetud toode või teenus on osutunud ebakvaliteetseks. Samuti võib numbril 1330 edastada konkreetseid kaebusi kaubandus- ja teenindusettevõtetes toimunud rikkumiste kohta.
“Arvestades kasvavat järelepärimiste hulka, loodab amet lühinumbri loomisel senisest kiiremini ja operatiivsemalt pakkuda nõustamist telefoni teel,” selgitas tarbijakaitseameti peadirektor Andres Sooniste.
Number 1330 vastab tööpäevadel 8-16.30. Nõustamisteenus on tasuta, helistamisel kehtib kohalik kõnetariif.
1330 kõrval jääb töösse senine tarbijakaitseameti nõustamistelefon 620 1707. (PP)