Nõutu lesk: mobiilsidefirma trahvis mind naise surma tõttu (9)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Tele2 esindus.
Tele2 esindus. Foto: Ants Liigus

Möödunud kuul kaasa kaotanud Nikolai Golubevil on tulnud järjest läbi kammida eri asutusi, et lõpetada kadunud abikaasa nimel olevad lepingud. "Marina suri ja nüüd ma käin kõik kohad läbi, et lepingud lõpetada. Mu perel on niigi raske ja siis teatati mulle Pärnu Tele2 esinduses, et pean naise surma tõttu neile trahvi maksma!" kurtis nördinud mees.

"Marina oli pikaajaline Tele2 klient, oma 15 aastat. Läksin nende esindusse ja ütlesin, et mu naine suri ära ja ma tahan panna tema numbri kinni ja maksta ära viimase kuu arve, nii palju kui ta üldse jõudis veel juulikuus kasutada telefoni..." rääkis Golubev.

Üllatusena teatati talle, et peale viimase arve tuleb mehel veel rahakotti kergendada. "15 aastat tagasi oli olnud mingi kampaania ja Marina olevat sellest osa võtnud ning saanud mingisuguse pisikese, mis see nüüd olla võib, maksimum 15eurose telefoni?" jätkas segaduses lesk. "Ja siis klienditeenindaja ütleb mulle, et mul on vaja maksta trahv! Ma küsisin: mis trahv? Tema vastas, et selle eest maksan trahvi, et nad mu lahkunud abikaasa lepingu kinni panevad. Maksingi siis telefoni raha tagasi ja veel 45 euro kanti "trahvi", kuna mu naine ära suri. Olen nii nördinud, kuidas nii saab?" avaldas Golubev imestust, ise pisaraid tagasi hoides.

Pärnu Postimees uuris Tele2 Eesti kommunikatsioonijuhilt Liina Liivilt, kas tõesti tuleb lähedastel pereliikme surma korral maksta Tele2-le trahvi. 

Liivi sõnutsi ei tule leppetrahvi maksta, kui leping lõpeb teise osapoole surmaga. Kui aga klient on seadme ostnud järelmaksuga, kanduvad vastavalt pärimisseadusele pärijatele üle lahkunu kohustusedki.

"Käesoleval juhul oli seade ostetud järelmaksuga, mille jääk kuulus tasumisele. Viga tekkis summa kalkuleerimisel, mistõttu küsiti järelmaksust suurem summa," selgitas Liiv. "Arvestades konkreetset juhtumit, soovime kogu summa omastele tagastada. Kuna tasumine toimus Tele2 esinduses kohapeal, palume Tele2ga ühendust võtta. Palume vabandust tekkinud ebamugavuste pärast ja kinnitame, et edaspidi läheneme niisuguste juhtude puhul personaalsemalt."

Golubev ei osanud selle teavituse midagi kosta. "Ja nii nad siis teevadki. Olen kurb, naine on surnud ja see olukord tegi mind ikka väga kurvaks. Nüüd ei taha ma muud, kui viia selle raha loomade varjupaigale. Soovin kõigile tervist!" lausus lesk.

Märksõnad

Tagasi üles