Swedbank suleb Pärnumaal kaks pangakontorit

Raido Keskküla
, veebitoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Swedbanki logo.
Swedbanki logo. Foto: Henn Soodla

Swedbank suleb sel aastal Eestis viis pangakontorit, neist kaks asuvad Pärnumaal. 1. aprillist lõpetavad töö Pärnu Maxima ja Vändra kontor, Vändras hakkab käima pangabuss.

Veel suletakse üks pangakontor Tallinnas, samuti kontorid Otepääl ja Kundas, teatas Swedbank.

“Soovitame kõigil meie klientidel, kes on suletavate kontorite kliendid, astuda lähikuudel kontorist läbi ja vaadata oma lepingud üle, et oleks olemas kõik vajalik e-kanalite kaudu pangateenuseid kasutada,“ ütles Swedbanki jaepanganduse tegevdirektor Ulla Ilisson. „Meie tellerid oma alati valmis kliente juhendama internetipanga õppimisel ja vastavate lepingute sõlmimisel.“

 24h töötavad nii Swedbanki internetipank kui kõnekeskus, mis aitavad kliente kõigis küsimustes. Mõeldes maapiirkondadele ja väiksematele asulatele, teenindab kaks pangabussi ligi 60 peatuspaigas üle Eesti. Panga teatel lisandub uusi peatusi pidevalt.

Swedbankil on praegu 63 kontorit üle Eesti, 1. aprillist 58 kontorit.

Ilissoni sõnutsi peavad pangad oma teenuseid järjekindlalt uuendama ja paremaks muutma, sest klientide finantsvajadused on muutumises. „Kui neli aastat tagasi tuli Swedbank välja uue erakliendi internetipangaga, mis ühendas endas esimest korda maailmas panga kodulehe ja internetipanga funktsioonid, hakkas kiiresti tõusma selle kanali kaudu sõlmitavate lepingute ning tarbitavate teenuste arv. Möödunud aastal tulime välja väga mugava mobiilipanga lahendusega nutitelefonidele ning lühikese ajaga saavutas see üle 25 000 kasutaja,“ märkis Ilisson.

„Finantsotsuste tegemine on klientide jaoks seetõttu läinud järjest lihtsamaks, näiteks saab netipangas sõlmida väga erinevaid lepinguid, tellida pangakaarte ning lisandunud on ka interaktiivsed nõustamis- ja finantsplaneerimise lahendused. Varem pidi klient nende teenuste saamiseks kontorisse minema. Seetõttu olemegi teinud otsuse sulgeda käesoleval aastal viis kontorit, mida hakkavad asendama kaks pangabussi. Neis kohtades jäävad alles sularaahaautomaadid ja mõnda kohta lisame sularaha sissemakseautomaadi,“ selgitas Ilisson.

„Suletud kontorite kõik arvutid annab pank tasuta kohalikele avalikele internetipunktidele, et ka neil, kel pole kodus internetti, saaksid oma finantsasju ajada avalikus netipunktis,“ lisas ta.

„Kliendid teevad üle 98% tehingutest elektrooniliste kanalite kaudu, mis tähendab, et muudatused on hästi vastu võetud ja kliendid ootavad arengut just mugavusteenustes. Meie astume oma klientidega ühte sammu ja panustame rohkem just nende kanalite arengusse, mida kliendid eelistavad,“ lubas Ilisson.

Üks aspekt kontorivõrgu vähendamise juures on maailmamajanduses valitsev ebakindel olukord ning sellest tingitud kulude kokkuhoid. „Põhimõte on, et tahame majandada ökonoomselt ning seetõttu kohandame kontorivõrgu vastavaks üldisele majandus- ja pangateenuste kasutamise aktiivsusele. Oleme nii talitanud juba 2007. aastast ja järk-järgult astunud samme koos arengutega üldises majanduses,“ märkis ta.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles