Ranna rajooni ainsa ketipoe käive kasvab tuhinal

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Festivalikülastajad eelistavad õlu osta pigem ühe või kuuspaki kaupa.
Festivalikülastajad eelistavad õlu osta pigem ühe või kuuspaki kaupa. Foto: Tanel Pihelgas

Ranna Comarket Pärnus Karusselli tänaval on festivalialale kõige lähemale jääv toidupood ja kasvatab praegu hoogsalt käivet.

Teisisõnu: enamik kõige janusemaid ja näljasemaid festarihunte seab oma sammud just sellesse kauplusesse ja paariks-kolmeks ööpäevaks saab väikesest ja vaiksest Ranna Comarketist rahvarohke tankimispunkt.

ABC Supermarketite müügivõrgudirektor Tiina-Mai Mahlapuu räägib, et tänavune Weekend on Ranna Comarketile esimese festivalipäeva müügistatistika järgi juba edukam kui mullu.

"Eelmisel aastal kasvas kolme päeva jooksul müügitulu 30 protsenti," avaldas Mahlapuu. Weekend tähendab kauplusele justkui jõule augustis.

Kasvava nõudlusega ollakse muidugi arvestanud ja kaupa on tarnitud vastavalt festivalikülaliste mullustele ostueelistustele või tänavustele müügihittidele.

Mille järele kõige enam janutab-isutab? "Kõige paremini läheb peolistele lahja alkohol ja kõiksugu snäkid alustades krõpsudest, küpsistest ja lõpetades pakendatud võileibadega," loetles Comarketi kõneisik.

Kange alkohol pidavat olema teisejärguline, aga kui ostetakse, siis rummi. Ikka rumm ja kokakoola!

Õlleriiulilt satub Mahlapuu andmeil kõige rohkem korvi Saku Ice või Aleksander, üldjuhul ostetakse õlut kas purgi-pudeli või kuuspaki kaupa. "Kaste ei osteta, sest sellega ei saa festivalialale ja ka telklas vaadatakse viltu," lisas ta.

Festivalikülastajatele soovib Mahlapuu vahvat pidu ja mõistvat suhtumist nii klienditeenindajatega suhtlemisel kui oma piiri tundmisel.

Tagasi üles